Gå til innhold

kanskje nr fem....

lykkeligmamman

Anbefalte innlegg

Skrevet

i startgropa!

Hvem vet??

to dager med sytrådstrek nå, med en dags mellomrom fire og tre dager før mensen skal være der...!

flere med samme erfaring og CBtest?

Den nyeste testen ,idag morges med morgenurin ble sytråd med en gang, den andre utviklet strek etter ett døgn.....

har mange underlig symptomer, bla syrlig smak i munnen, ikke pms, sur, varm, svett, fort sliten...ikke sånn det bruker å være...

Så fort en glemmer symptomene, eller kanskje det er fordi jeg har så mye å gjøre at jeg ikke har tid til å kjenne alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Koselig at det er så mange som skal ha nr. 5. Jeg greide ikke i forrige pp, så jeg prøver igjen denne mnd. jeg da. En glemmer fort hvordan ting er og svangerskapene er gjerne forskjellige. Jeg blir litt usikker og småredd selvom jeg har vært gjennom dette 4 ganger før. Jeg er nesten mere redd nå enn noen gang, fordi jeg er redd for at noe galt skal skje. Vi har det jo så bra nå!

Lykke til! Håper tiden går fort, men det gjør den nok når man har så mye å henge fingrene i.

Skrevet

ja en blir jo mer erfaren med svangerskap etter svangerskap, ferfor mer usikker. For jo mer en vet desto mer er det å være redd for og bekymre seg for!

Enig med deg i det. Sist gang var jeg skikkelig bekymra for ingentingnesten hele første trimester...

Veit ikke helt sikkert om jeg er gravid, men håper egentlig det....

Skrevet

En sytråd strek er en strek, det! Så da tror jeg nok at nr 5 har plantet seg:-) Lykke til isåfall! Og til dere begge, tiden går rimelig fort når du har ting å henge fingrene i, ja. Første trimester var laaaangt, men så har tiden speedet betraktelig opp.

Fortell om et par dager når du tester igjen, da!

Hilsen ei med nummer 5 imagen (65 dager igjen - yipee!)

Skrevet

Hei så bra at det er flere som prøver på nr.5 :-)

Vi har prøvd ei stund på nr. 5 men det har desverre ikke klaffet ennå!

Mistet i uke 10 for snart 1 år siden og har hatt 2 Sa i uke 5, men vi skal klare det!

Hvis du har fått en strek på Clearblue 3 dager FØR ikm så er du nok gravid, så jeg vil si gratulere! :-))

Skrevet

jeg sitter bare her og gråter og vil ikke noe jeg. har testa positivt i dag igjen, men bare svakt nå også, idag er det IKM også....

Tvilen har begynt å råde, men jeg veit ikke jeg. Må se det an et par tre fire dager til trur jeg. har hatt sykler opp i 34 dager, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Trur manne i huset har begynt å se noen endringer i meg, kommer og spør hvordan jeg har det, gir meg te ved pcn, sier andre ting enn han pleier, osv....så kan vel hende han ser noe jeg ikke ser??;-)

Testen idag var en digital, den sa "ikke gravid", men jeg tok teststrimmelen ut og der var streken gitt!!! så ei anna ei som skreiv det samme , at hun hadde gjort det også.....så

Skrevet

Den digitale testen er svakere enn den vanlige cb..

Selv ønsker vi nr 5, men tørr ikke pga jeg blir så syk.Hadde ekstrem kvalme hele svangerskapet med nr 4, men det er jo lov å drømme...

Hvisker ett stille gratulerer jeg :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...