ElleL Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Tok en test i går og den var negativ. I morges var jeg hos Dr. Blakstad og hun kunne konstatere at det var tomt. Tok blodprøve også for å være helt sikker, men TR er nok på vei. Så nå setter jeg i gang igjen. Nye runde med hormoner og ny tur til Nordica. Ja, ja sånn er det jo bare, men nå syns jeg kroppen burde samarbeide og holde fast på eggene!
Magstar Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Nei, så dumt. Må du vente en mens i mellom neste forsøk? En IVF til? Du får prøve nyte finværet og hvile deg til neste runde : )
ElleL Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 I følge Lindenberg kan jeg gå rett på neste ivf forsøk.
Chaiemae Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Så utrolig leit ElleL, ta godt vare på deg selv. Du vet hvor du finner meg dersom du vil prate. Klem fra
solsikke73 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hei Kan bare håpe at det går bedre nestegang... Det er alltid trist når man blir klarover at det igjen var bom... Lykke til
Månestråle75 Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Å nei, så trist :-( Håper kroppen din bestemmer seg for å samarbeide neste gang!
liesje Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Neeeei, så leit, nå hadde jeg håpet for alle dere andre når det ikke ble meg. Helt enig med deg nå må kroppen se til å samarbeide ..
Tjorven1 Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Nei.. så trist å høre.. Ikke det jeg ville høre/se når jeg tittet innom en liten tur.. Håper på neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå