Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 En vakker dag håper jeg at vi slipper gi han medisiner. -At vi har en bedre hverdag. -At sola skinner lysere -Og at fremtiden ikke er full av fordommer fra uvitende og dømmende mennesker....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg har alltid ønsket meg en "kjedelig" uke;) En sånn hverdagsuke, som de fleste andre ser ut til å ha, hvor det ikke skjer noe "ekstra", bare vanlige ting......
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Og ingen flere timer til psykolog,terapauter og ekstrahjelp på skolen. Ingen som tenker "det der var da en usedvanlig urolig unge!"
ISA Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Som jeg skulle skrevet det selv! Jeg er veldig veldig LEI, spesiellt av fordommer og bemerkninger hele tiden. Gi oss fred liksom....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Snakket med legen hans,og han sa at de fleste lærer seg å leve med det, og kan avslutte medisinene når de er i slutten av tenårene. =o) Vi skal ha medisinfri sommer, og skal nevne det til faren,siden han skal ha han. Vi ble,sammen med lege, enige om at medisinbruken skal være "as needed" i ferien. Dvs spør han selv,og føler at han MÅ, så får han det. Men ellers skal han være uten. Det er mest på skolen han har trengt det,uansett. Alle er så forskjellige, og har du møtt 1 adhd barn, har du møtt nettopp 1 ADHD BARN, leste jeg her tidligere. Sant så sant =o) Har alltid fått "gode" og "velmenende" råd fra så mange, men det er ikke der svaret ligger. Vi vet jo at det er mange muligheter for hjelp, men vi har allerede prøvd MANGE ting. Og stadig går nye veier, i samarbeid med barnet, og det er det som er det viktigste; Barnet i fokus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå