Gå til innhold

Hvorfor ammer dere? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går du i 7. klasse, eller?

google deg fram til svar....

Skrevet

Fordi ungen min vil ha mat :-)

Skrevet

fordi det føles så deilig du

Skrevet

fordi hun blir sulten hvis ikke.

Skrevet

Fordi at ungen er sulten, og det er melk i puppen..

For et idiotisk spørsmål. Spør du på flaskedebatten om hvorfor de gir flaske sier de vel bare at de ikke kan amme (av diverse grunner)

Dessuten er det koselig med amming og man får en egen nærhet til barnet.

Skrevet

Det var da fælt da, det må vel være lov å spørre på en ammedebatt hvorfor folk ammer? Akkuratt som folk som ikke ammer har sine grunner har vel vi som ammer grunner til å amme ...

Personlig ammer jeg fordi jeg er overbevist om at morsmelk er det beste for barnet og dessuten en naturlig ting (jeg liker naturlige ting, det er så alt for få av dem i vår moderne verden). Dessuten liker sønnen min å die, og det er vel derfor jeg fremdeles ammer.

Skrevet

Barnet må ha mat og når man først har fått til ammingen så er det veldig lettvint og krever ingen/lite forberedelse eller oppvask etter måltidet. Dette med at det er bittelitt bedre enn mme er kun en bonus. Det er ikke grunnen til at jeg ammer. Hadde ammingen bare vært et slit og ikke vært enklere enn flaske så hadde jeg nok avsluttet ammingen tidligere.

Skrevet

pga antistoffene i melka. nærkontakt med barnet. og dette er bare noe jeg som mamma kan gjøre og det gjør meg ekstra spesiell noe som jeg faktisk tror er viktig for de aller minste barna.

+ at jeg stortrives med å amme. enkelt er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...