Gå til innhold

hei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har blitt deprimert for noe som folk har sagt?? som krenka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at jeg blir det hele tiden.... Er så sårbar, og tar veldig mye til meg som personlig kritikk. Og blir lite sagt, så tolker jeg det også på en negativ måte. Henger meg veldig opp i ting som blir sagt. Kan gå i en hel uke, og bare tenke og blir deprimert over små filleting. Vet det selv, og prøve å bare skyve tanken vekk. Men klarer ikke.... Husker godt div kommentarer jeg har fått for mange år siden. Og når jeg er i en dårlig periode, så dukker all dritten fram.... : /

Hvordan er det med deg da...?

Skrevet

Ja, ofte. Jeg er gravid med nr3 og rundt lunsj-bordet en dag på jobb ble jeg spurt rett ut om ungen er planlagt, eller er et rent arbeidsuhell... En del lo godt og lurte på hvordan i all verden jeg skal klare å ta meg av så "mange" unger... Så ble det en del diskusjon om folk som er uansvarlige som får mange barn, ikke tenker på karrieren sin osv.

Dette forsterket depresjonen min ganske betraktelig ja. Gikk hjem og gråt, og er nå sykemeldt. Hadde nok blitt sykemeldt uansett, men de kommentarene gjør ikke akkurat at jeg klarer å bli frisk fortere...

• 2 uker senere...
Skrevet

For noen merkelig kommentarer fra dine kollegaer! Det er jo fantastisk å få tre barn. Jeg er yngst i en søskenflokk på fire og er så takknemlig for søskenene mine. Men når mamma ble gravid med meg fikk hun denne kommentaren: "Har du ikke hørt om abort?" ..Folk kan finne på å si mye rart.

Jeg tror det er kjempe bra å ha flere barn hvis man kan få det:-) Tenkt så mye de kommer til å bety for hverandre!

Lykke til videre, håper du i fremtiden klarer å le av disse rare kommentarene hvis det kommer flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...