tullemor og lillegutt Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Er litt i tvil om hvilket navn som er finest. Hva mener dere?
supergyda Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er ikke begeistret for dobbeltnavn. Både Lars, Andres og Fredrik er fine navn, men hver for seg.
megogknotten Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Av de navna, Lars Fredrik.. alle er nøytrale navn.. men Lars Andreas skurret litt..
Gulp Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Syns Lars Andreas var finest, er ikke så glad i Fredrik.
Cornelianelia Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Lars Fredrik er nok litt enklere å si, det er jo en stavelse kortere enn Lars Andreas. Så hvis dere planlegger å bruke begge navn til daglig, tror jeg at jeg hadde gått for det.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Lars Fredrik. Er ikke fan av dobbeltnavn, så ville valgt Fredrik alene, eventuelt Andreas alene, liker ikke Lars så godt.
*Idae123 Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Hei, Syns lars Fredrik kanskje er litt oppbrukt, og at lars andre kankje er finere enn andreas, selv om andre er mye brukt som mellom navn
huldra87 Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Er fan av dobbeltnavn jeg da :-) Synes både Lars Andreas og Lars Fredrik var fine kombinasjoner, men jeg holder en knapp på Lars Fredrik. Veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå