Blomst 35 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hei Jeg er gravid med tvillinger i snart uke 30. Kan du se hvilke kjønn de er? Hvilke mnd/ uke for fødsel? Ks eller vanlig fødsel? Går det bra med tvillingene? Jeg har en tenåringsdatter fra før og min mann har to voksne sønner. Jeg 271173. Håper du får tid til å se på meg klem.
Aventis Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hei! så spennende med tvillinger da!! Er ikke helt sikker på kjønn her, for jeg får opp to jenter, og en gutt og en jente... hehe! Vet du hva det er selv? Føler du føder ikke så langt fra termin, gjerne en 2-3 uker før... Troooooor det blir keisersnitt, er ene i sete?. Du ønsker å føde vanlig? Føler det går veldig bra med tvillingene ja.. Har selv tvillinger, forresten! Masse lykke til!
Blomst 35 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Hei igjen og tusen takk for tilbakemeldingen På UL har de sagt at det er en jente og en gutt I utgangspunktet ønsker jeg å føde vanlig om det ikke blir for mange komplikasjoner. Akkurat nå ligger den ene tvillingen med hodet ned og den andre i sete, men jordmor sa at det kunne forandre seg nærmere termin. Blir veldig spennende med tvillinger Blir det ekstremt hektisk den første tiden? Klem
Aventis Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Aha... Tja, det spørs på om dere kommer i rutiner med en gang, eller hva dere gjør.. Jeg for min del syns ikke det har vært noen ekstremsport.. hehe! Vi fikk inn rutiner med mating før vi dro fra sykehuset, og siden det har de faktisk fått mat samtidig, og det er kjempe deilig! Fra de var en 3-4 mnd gamle sov de hele natten...
Blomst 35 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Høres kjempetopp ut Skal prøve å innarbeide rutiner så snart som mulig. Det aller beste er jo at de får mat samtidlig og sover samtidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå