Gå til innhold

Fødekartet og ringtesten...

270708

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har disse stemt på dere?..

Helt fra jeg ble gravid har jeg følt at vi venter jente..men på UL i uke 18 så sa Jordmor at det var gutt,men hu pekte bare på tissemann og ingen testikler..

Har fortsatt ikke klart å legge jentefølelsen bak meg.Og så prøvde jeg både det kinesiske fødekartet og ringtesten,og BEGGE viste jente.he he

Hva tror dere?..

Skal sies at er VELDIG fornøyde uansett kjønn da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok tester -overalt- på diverse babysider, kinesiske fødselskart og gudene vet hva.. jeg tror kanskje 20 tester i tillegg til magen min sa at det ble gutt, men på 3D ultralyden på tirsdag viste det seg at det var ei jente.. (overlykkelig uansett hva det blir)

Jeg stoler så absolutt ikke på noen spådommer lengre *ler*

Skrevet

Hei:)

Oj,..he he:)nei,jeg er ikke "overtroisk"av meg jeg heller..

Men er jo veldig gøy å fundere og prøve ut sånne tester og sånn da:)

Er iallefall godt at man ikke setter seg så høye forventninger til et bestemt kjønn at noe annet blir skuffende.

Skrevet

Jeg tok tester nesten over alt og fikk beskjed om at jeg ventet gutt, både tester og fødselskart, men jeg fikk jente. De sa også på ultralyden at jeg ventet jente da!

Skrevet

jeg tok masse tester og sånt forrige gang, alle sa gutt og ut kom en gutt :)

denne gangen sier fødselskart, tester, spådommer + magefølelsen jente så det blir spennende å se :-))

Skrevet

Alle testene viste gutt sist gang, og ut kom ei jente, slik magefølelsen hadde vært siden jeg ble gravid. UL viste også jente.

Denne gangen er jeg like sikker på jente, selv om svangerskaper er helt anderledes. Kinesiske fødselskalenderen viser gutt. Så nå blir det spennende på UL 2.juli.

• 2 uker senere...
Skrevet

Den kinensiske fødselskalenderen sier gutt...ringtesten sier jente. Magefølelsen sier ingenting. Blir spennende dette;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...