Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 har 3 barn,min søster 27år meg 23 år å ei nydelig jente på 5år, hun fikk min lillesøster da hun var 40, selvfølgelig er vi alle 3 det beste som har hendt ho men det var spsielt å få barn når ho var 40, mere tålmodighet,ferdig med "ungdomstiden" det jeg vil si er at desverre døde mamma for 2år siden å min eldste søster har overtatt omsorgen for min lillesøster,siden pappaen til lillesøster døde da mamma var 6mnd på vei. poenget mitt her er ikke å fortelle hele "livshistorien" men syns det er så fint at litt mere modne kvinner vil ha barn:) ungene har det like bra hos ei på 45 som ei på 18. mange klemmer fra meg
Shabby* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Trist å høre om moren din som døde så alt for tidlig. Det er alltid trist når noen faller fra både som barn og unge voksne. Nå pleier man jo også å føle at det å dø i 60-årene også er tidlig. Vi har aldri noen garanti om hvor lenge vi skal leve, og det man må forsøke er å gjøre livet så lykkelig som man kan. Da synes jeg det er flott å få barn. Det er en lykke i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå