Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt å sjå nye som spår her inne.Eg har vært så lite her no,masse skule, og div. Men så lurte eg på om du ville sett litt på meg ang jobb,når ser du jobb på meg? Ser du om me velger å få fleire barn? Ser du om det går i orden dette mellom eksen og meg? ang ungene, om det tar lang tid?

Elles korleis økonomien ser ut framover. Eg er født 04.05.68, og mannen er født 13.05.65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, husker du har spådd meg før engang!:)

Det første jeg fikk opp ang jobb var august, men så september... Er ikke såå god å tolke ting enda, men kanskje du får en jobb i august, og begynner i september?;)

Hmm, hvor mange barn har du?.. Får opp ei jente?...Vet ikke hvorfor jeg får opp denne jenten såpass klart, om det betyr at dere får ei jente til, eller om du kanskje har ei jente fra før?..

Det med eksen din klarer jeg dessverre ikke å få opp noe på...:)

Økonomien endrer seg når du begynner i ny jobb!:)

Skrevet

Hallo

Og tusen takk skal du ha vennen. Du eg har tre med eksen,og to med mannen. Og det er ei jente de fleste har snakka om skulle ha kome til oss om me velger graviditet.Eg har fire jenter, og minsten er gut.

Blir spennende å sjå framover,er så mange lause tråder enda i livet.STOOOOOOOOOOOOR klem til deg,spør igjen om du vil eg skal sjå på deg

Skrevet

Ååååja!!=)

Blir spennende å se ja!!:) Masse lykke til ihvertfall!:)

Liker måten du skriver på, hehe, kan jeg spørre hvor du er ifra? Du skriver slik som jeg prater.. hehe!!

Men du må gjerne se på meg om du gidder!:)

f.dato: 120787.

Lurer litt på økonomi, forholdet til meg og sambo, og generelt hva du ser?:)

(Vil høre alt.. hehe!;)

Skrevet

Hallo igjen

Ja eg skriver vel meir ny norsk enn eg snakker,men eg har ein blanding av dialekt etter å ha budd mange plasser,men eg bur i Hordaland ja,ikkje så langt frå Bergen.

Økonomisk så klarer dere dere, og det vil dere fortsatt gjere,men eg ser at det er litt strevsamt til tider for dere der. Men dette vil iallefall komme seg betraktelig om ett til to år.Tid er vanskelig å sjå,men det er akkurat som at mannen endrer jobb. Dere to har det jo fint,sånn sett,men eg ser dere kiver litt,konkurrer eindel,på ein måte. Men samtidig så er så absolutt kjemien mellom dere tilstede.dere er ynge, og det er snakk om tilpassninger til kvarandre. dette vil gå seg til,men ser i fest samanheng så er det av og til litt sånn,ja...Men heilt normalt he he.Skal dere bygge hus? Er akkurat som at det kjem opp her hos meg,ser dere i eit nytt hus ja, som dere vil trivest i. På tur skal dere i sommer, og det blir ein fin tur. Har dere unger? ein? to? Ser unger rundt dere.Ang jobb ja,lurer på om det ikkje blir endringer her på deg og det virker som at du trapper opp i meir jobb, og du vil trivest med detBerre spør meir direkte om du vil,så skal eg sjå på det om du ønsker.Føler eg har lege litt brakk i å sjå no,medeksamens skriving og tullet med eksen.Men sånn er dte nok i perioder.Nattaklem til deg.

Skrevet

Hei igjen!!

(Bor forresten i Hordaland jeg og, ikke såå langt unna bergen;))

Oii, så masse som stemmer!!=)

Sambo lurer på å skifte jobb, eller ikke skifte, men arb. stedet er en annen plass... Så det kan godt hende skjer snart!;)

Hehe, konkurrerer er vel det rette ordet ja.. Men vi vet jo at vi passer veldig bra sammen, så det er vel mer på gøy..=)

Vi skal bygge hus om ikke så alt for mange år håper vi, og da bygger vi nytt hus, nesten rett ved siden av mamma og de, og det gleder vi oss veeeldig til!!!=)

Vi skal på ferie jepp! Skal kjøre laaangt! hehe, vi gleder oss veldig, så håper det blir en flott tur!!

Har barn ja, tvillinger, på 11 mnd!:)

Ang. jobb så tror jeg at jeg kommer til enten utdanne meg videre, eller finne en annen jobb som "krever" litt mer..;)

Du var jo kjempe klar og alt i svarene du, så dette var jo supert!!=)

Du ser ikke om vi får flere barn?:)

Ja, litt problemer og stress er det jo som regel vettu....

Nattaklem til deg og!=)

Skrevet

Stilig!! Kjekt å høyre sidan eg ikkje har spådd så mykje her inne no.ja men du,då stemmer det,for eg fekk og opp skule på deg,og med det så følger ein meir utfordrende jobb på deg og. Men ikkje enda, det ser ut til at det blir om nokre år. Ja eg får opp iallefall ein til på dere,som blir laga i 2010. men eg trur det blir med den lille der tilsutt,for som d seier sjølv og så er det dette med skule,husbygging og jobb.Etter denne lille, så er du klar til å få deg ein karriere,og har lyst å utvikle deg meir.For du er ein persom som liker utfordringer,som du seier sjølv og. Og du liker å lære. Masse lykke til, det er masse spennende framfor dere.Stor nattaklem

Skrevet

Å, du er jo bare best da!!

Jobber på skole jeg vettu..;)

Men har lyst å bli sosionom!:) litt kjedelig å bare være assistent og sånn.. Så håper på det!

En til ja..;) det er det vi har planer om jaffal..:) Du ser ikke kjønn? Huff, nå begynner jeg å mase.. hehe!

Tusen hjertelig takk!!!:)

Nattaklem!=)

Skrevet

Hallo igjen!

Nei du maser ikkje!!For å sei det først,du får deg utd,det fekk eg opp,men sa det ikkje i første omgang. Men om det er sosionom du vil bli, så blir du det!Ang kjønn så er eg ikkje heilt sikker altså, men det haller mest til jente. Klem til deg

Skrevet

Ahh, så spennende!!=)

Satser på at jeg blir sosionom, det er noe jeg virkelig ønsker!=)

Tusen takk igjen for svar!=)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...