Gå til innhold

Trenger hjelp angående Quinny Zapp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var festlig, for jeg har nettopp nå ikveld strevet med det samme.

"easily attachable seat" står det på nettet, kyss meg bak.. he he... :o)

Vel, skal prøve å forklare for vi klarte det tilslutt...

Først kan du begynne med å ta av kalesjen, dra festene oppover så glir den av, åpne borrelåsen øverst først. Øverst ved håndtakene og nederst ved hjulene er setetrekket festet med gummi"propper". Disse synes jeg var vanskelig å ta av, men det gikk da. Man må faktisk ha vogna slått sammen for å ta av trekket. Når gummiproppene er løse, drar du av trekket nederst på midten også. Deretter drar du trekket ut av sporene det sitter i om du skjønner...? Og da må vogna være slått sammen, ihvertfall nesten.

Adapterne er veldig lette å sette på. Klikk på setet. For å ta av setet trykker du de to små grå knappene ned på hver side og drar setet opp. Synes dette var litt tungt, men kan være fordi de ikke har blitt brukt før. Lurer å hvordan det blir å løfte setet opp med 7,5 kg baby oppi... :o)

Si ifra om du klarer det..

Hva med å følge bruksanvisningen?

Ta frem den og følg anvisningen step by step. Syntes også det virket komplisert da jeg skulle gjøre dette, men da jeg fulgte bruksanvisningen slavisk, var det hele ganske enkelt : )

Jeg har brukt kombinasjonen Maxi Cosi og Zapp masse, og har vært veldig fornøyd med denne løsningen: ) Har vel egentlig brukt denne løsningen mer enn vanlig vogn.... Tviholder fortsatt på babysetet p.g.a. denne kombinasjonen....

Å klikke bilsetet av og på blir etter hvert en vanesak. Husk bare å ha bremsen på understellet på når du skal sette bilsetet på adapterne, ellers er det en håpløs oppgave.

Det eneste jeg har å kommentere negativt, er at det kan virke som at det blir litt vanskeligere å få setet av adapterne igjen i kaldt og fuktig vær. Men - det har alltid gått bra, med litt makt og litt sverting på veien...: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...