Gå til innhold

Cipralex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men ufrivillig barnløs og det har gjort meg så deprimert at legen anbefalte at jeg begynte på cipralex med en gang..

Det jeg lurer på er om disse pillene kan på noen måte hindre meg i å bli gravid?

Jeg tar nå 5 mg hver kveld, men skal gå over til 10 mg om en liten stund.

Håper noen har noen erfaring med disse pillene å dele med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg har gått på 10 mg cipralex siden okt 07, trappet ned til 5 mg for litt over en mnd siden, og har nå sluttet helt med disse pillene. Ble gravid ved første forsøk:) Men det kan jo bare være tilfeldig:) Uansett... jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, men du må bare fortsette å prøve. Har forresten hørt at det kan hjelpe å drikke litt slimløsende hostesaft. Men det kommer jo selvsagt an på hvorfor du ikke får barn..

Stå på og lykke til videre:)

Skrevet

Jeg gikk på cipralex når jeg ble gravid...Sluttet da med dem, men har ikke hørt at du har mindre sjangse for å bli gravid når du går på dem...

Skrevet

Hei,

Jeg har gått på 10 mg Cipralex i over 2 år nå, gikk ned til 5 mg før jeg ble gravid. Tror ikke det er noen sammenheng, og har aldri hørt om noen kopling mellom disse medisinene og sjansen for å bli gravid...

Trist å høre at du sliter... Jeg er på nedtrapping nå, men har hatt god hjelp av Cipralex. Som så mange andre. Du er ikke alene.

God klem til deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...