babyT Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Uttaket gikk veldig fint. Var litt vondt da de skulle hente ut fra venstre eggstokk, siden den ligger veldig høyt. Men det var ikke verre enn at jeg fint klarte det. Menssmertene er jo mye verre, og varer over lengre tid Vi fikk ut 11 egg, så nå er vi spent på å få høre imorgen hvordan det gikk, og hvor mange som ble befrukta og deler seg som de skal. Og ikke minst om det blir langtidsdyrking eller ei. Innsetting vil bli fredag, lørdag eller mandag. Formen er helt topp
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 oi.. jeg visste ikke at man kan vente så lenge en gang jeg Masse masse lykke til da!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer med vel overstått uttak!! Jeg hadde en blanding av glede (for at det var over) og halvdepp - nå var det liksom ikke noe mer som kunne gjøres; resten var litt flaksbasert følte jeg, hehe. Men det gikk så fint atte; fikk alle egg befruktet, 1 inn og 3 på frys. Kan jeg spørre om langtidsdyrking? Hvorfor det? *nyskjerrig* Masse lykke til i alle fall!! )
babyT Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Langtidsdyrking tilbys i Tromsø (eneste i Norge). I utlandet er dette vanlig, og Norge henger sånn sett litt etter i utviklingen her. Langtidsdyrking vil si at eggene dyrkes noen dager ekstra. Dette for å lettere kunne skille ut de gode eggene fra de mindre gode. Det som settes inn kalles da blastocyst, og øker sjansene for å lykkes. Har laget en tråd om det tidligere. Skal finne den og dytte den opp på 1. siden så dere kan se. Lykke til med rugingen, Yaddaline. Du er forresten en av de jeg husker fra da jeg først kom inn her på BiM, hadde da et annet nick, og var vel ikke så veldig aktiv, så ikke sikkert du husker meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå