Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Bare lurte på en liten ting - igjen! Jeg skulle hatt blødningen min nå egentlig. Halvannen uke på spray og en uke til sprøytestart. Så det er jo fortsatt tid, ikke sikkert jeg blør i åtte dager som vanlig heller nå. Men jeg lurer på, om jeg begynner å blø litt seint, altså om noen dager, og fortsatt blør den dagen jeg er satt opp til blodprøve og sprøytestart, skal jeg ringe inn og vente med sprøytestart da? Og kanskje blodprøve? Eller gjør det ikke noe, så lenge blødningen iallefall er igang..?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Det jeg fikk beskjed om var at siden jeg skulle ha sprøytestart på en onsdag, skulle jeg ha første blødningsdag før den onsdagen - spilte ingen rolle om jeg fortsatt menstruerte når jeg begynte på sprøytene. Kom derimot ikke mensen før denne onsdagen måtte sprøytene utsettes ei uke.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Okey..da har jeg fortsatt seks dager på meg.. det rare er bare at puppene vokste og ble ømme og magen murret i ett par dager, slik som det pleier rett før mensen. Men i dag er murringen gitt seg og puppene er ikke så store og ømme lenger......... mye rart man skal tenke på. Prøver å ikke tenke og stresse, men underbevisstheten tenker vel på at det er viktig at jeg blør snart uansett.. hehe..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Mensen min ble et par dager forsinket da jeg begynte på sprayen, så hadde jeg hatt en test da, så hadde jeg brukt den. Man starter jo vanligvis på spray etter man (hvis man har eggløsning selv) har hatt el, og har jo hørt om folk som har blitt gravid selv under nedregulering, så det _kan_ jo være en sjans. Selv om den nok er rundt hjørnet ;o)
Nea og juniors mamma Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Har etter en lap i desember hatt regelmessig syklus, helt frem til jeg startet med nedregulering og sprøytene var rundt hjørnet............. typisk. Etter en noe fortvilet telefon til klinikken fikk jeg beskjed om å vente til blødningene kom og så ringe dem den dagen. Jeg ente opp med å være en uke senere enn tidl. og måtte derfor utsette sprøytene. Jeg skulle for det første blø i minst 3 dager og så skulle det passe med tidspunktene på Riksen. Det hele ble forskjøvet med akkurat en uke og det viste seg å ikke ha noen innvirkning på forsøket. Jeg hadde uansett ringt inn for å høre hva du skal gjøre hvis du ikke begynner å blø 4 dager før sprøytestart.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Mensen min ble et par dager forsinket da jeg begynte på sprayen, så hadde jeg hatt en test da, så hadde jeg brukt den. Man starter jo vanligvis på spray etter man (hvis man har eggløsning selv) har hatt el, og har jo hørt om folk som har blitt gravid selv under nedregulering, så det _kan_ jo være en sjans. Selv om den nok er rundt hjørnet ;o)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2008 takk for det! Jeg begynte å blø i går, og det er til torsdag jeg begynner, så det går nok bra. Og jeg blør som en foss, så ikke noe farlig at jeg ikke skal blø nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå