Gå til innhold

Oslo-treff tirsdag 10.juni

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble vi enige om å ta det neste treffet også utenfor sentrumsgryta, nærmere bestemt Skøyen. Foreslår at vi møtes på Buono Gusto Café og Rosticceria, en familiedrevet cafè med hjemmelaget mat. Både nye og gamle er hjertelig velkommen. Det går an å reservere bord inne, men sannsynligvis ikke ute. Det er god plass til vogner på utsiden. Man kan ikke ta med vogn inn i cafèen, men det er oversiktlig og minimal trafikk forbi.

Adresse: Hovfaret 17 (samme bygg som Coop Mega på Skøyen). Gratis parkering i 2 timer. Trikkens linje 13 til Hoff, evt tog eller buss til Skøyen. Følg Hoffsveien noen få hundre meter oppover fra trikkestoppet ved Flisekompaniet, så ser du etterhvert Coop Mega i parallellgata på høyre hånd.

Kart: http://kart.finn.no/?utmx=258443&utmy=6651147&zoom=16&mapPinX=258443&mapPinY=6651147&showMapPin=true#

Gi meg et signal utover uken på hvorvidt du vil være med, så reserverer jeg bord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selvsagt med ;-) Dette har jo blitt "jobben" vår... eller aktiviteten i mangel på jobb......Og for en hyggelig aktivitet, gitt!!!!!!

Alle nye: kom, kom,kom!!

Skrevet

Nå er endelig tiden inne for at jeg kan treffe dere:)

Jeg kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...