* vannmamma * Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 I går ble vi enige om å ta det neste treffet også utenfor sentrumsgryta, nærmere bestemt Skøyen. Foreslår at vi møtes på Buono Gusto Café og Rosticceria, en familiedrevet cafè med hjemmelaget mat. Både nye og gamle er hjertelig velkommen. Det går an å reservere bord inne, men sannsynligvis ikke ute. Det er god plass til vogner på utsiden. Man kan ikke ta med vogn inn i cafèen, men det er oversiktlig og minimal trafikk forbi. Adresse: Hovfaret 17 (samme bygg som Coop Mega på Skøyen). Gratis parkering i 2 timer. Trikkens linje 13 til Hoff, evt tog eller buss til Skøyen. Følg Hoffsveien noen få hundre meter oppover fra trikkestoppet ved Flisekompaniet, så ser du etterhvert Coop Mega i parallellgata på høyre hånd. Kart: http://kart.finn.no/?utmx=258443&utmy=6651147&zoom=16&mapPinX=258443&mapPinY=6651147&showMapPin=true# Gi meg et signal utover uken på hvorvidt du vil være med, så reserverer jeg bord.
trine ;-) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er selvsagt med ;-) Dette har jo blitt "jobben" vår... eller aktiviteten i mangel på jobb......Og for en hyggelig aktivitet, gitt!!!!!! Alle nye: kom, kom,kom!!
MarTo Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Nå er endelig tiden inne for at jeg kan treffe dere:) Jeg kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå