Gå til innhold

Ammer, men gir en flaske om dagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet lite melk før sengetid i halv åtte tiden gir jeg flaske- å gud så deilig det er. Da kan min kjære mann ta del i matingen også, ikke bare en nærhet jeg får.

Men likevel glad jeg ammer, for det er et hekkans stress med flasker, rengjøring og koking og styring.

Jeg skal amme til barnet er 1 år på deltid, fullt til 6 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fullammer ikke om du gir flaske på kvelden, da deltidsammer du.

Skrevet

Gjør det samme som HI her- fullammer for han får det jeg har på begge sider til alle måltid. Kun om kvelden det er så lite at vi sper på med flaske, så ikke min feil. Har prøvd å øke produksjonen etter mange gode og dårlige råd, har masse om dagen- men lite om kvelden. Det er likevel fullamming.

Skrevet

Så lenge man gir tillegg, er det IKKE fullamming. Fullamming er kun morsmelkernæring og vann.

Skrevet

Til deg 09:39

Hvorfor i all verden henge seg opp i om det er fullamming eller ikke.. Kjenner jeg blir irritert..

Det viktigste er jo at babyen får mat!

Og til HI så flott at du får til å amme ditt barn!!!

Jeg må også gi litt ekstra noen kvelder- da får vi en fornøyd gutt og en fornøyd familie med overskudd og energi til hverandre!

Skrevet

Alle barn er mer sultne om kvelden har jeg lest. Melka vår er visst også feitere da, men det er ikke så mye som om morgnen (står om dette hos ammehjelpen).

Det er jo bare tull med en diskusjon på hva som er fullamming og ikke?

Det viktigste er at barnet får i seg det den trenger og helst som morsmelk.

Her ammer jeg (nesten) fullt. Dvs. etter 2 timer på kvelden er puppene "utslitte" og "tomme". Da går vi over på flaske som er pumpemelk som far gir så mor får litt hvile.

Skrevet

Man fullammer kun ved brystmelk, og ikke tillegg av noe annet. Det var sikkert det anonyme her over mente. Altså det er en definisjon på alt, skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...