Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Store vesla blir 2 år til mandag, og tenkte derfor hun skulle få noe sånt i bursdagsgave. Noen som har noe tips? Aner ikke hvor man får kjøpt sånt en gang jeg... Kan de ha det på Toys'R'Us??
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Vi kjøpte på Plantasjen. Det er i treversk, og litt minde og "nettere" enn det Big stativet de har på Felleskjøpet og Byggmakker. Jeg vet ikke hva du mener med billig, men jeg tror det hele kom på ca 2000 kr inkl påbyggingsdel med sklie.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Tror Plantasjen har et sånt på tilbud nå!
prekæs Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 798 på plantasjen nå, tror jeg og vurderer selv å kjøpe ett. Har sett det montert flere steder og virker skikkelig.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 Ok. Er det et sted på nett man kan se åssen det ser ut?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Takk for svar i hvertfall! Får dra på Plantasjen å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå