Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Liker Ella utrolig godt. Er bare litt usikker med tanke på at det begynner å bli mer og mer brukt. Hva synes DU om ELLA? Og hva kan vi ha etter ELLA?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Ella er absolutt nydelig, min eldste datter heter det. Det begynner nok å bli litt mer populært ja, men syns det er et gammelt stødig navn som samtidig er fint og søtt. Jeg er ikke fan av dobbeltnavn, men her noen forslag til hva som kan passe etter Ella. Ella Marie Ella Sofie Ella Isabell Ella Natalie Ella Matilde Ella Selene Ella Josefine Ella Johanne Ella Henrikke Ella Susanne
prebs Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ella er pent - og det er på full fart oppover! Ella Kristine Ella Helene Ella Nikoline
StorkeMammaen Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Ella er nydelig, det samme er Ellie. Hm... Ella Emine Ella Henrikke Ella Matilde Ella Olava Ella Ingelin Ella Kornelie Ella Ovidie Ella Othilie Ella Konstanse Ella Felicia
Cornelianelia Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Ella er kjempefint og veldig populært. Tror ikke det er lenge før det navnet når topp 10. Mener det var et av navnene som økte mest i fjor, ifølge ssb. Dobbeltavn: Ella Pauline Ella Sofie Ella Marie Ella Tomine Ella Kristine Ella Simone Ella Viktoria Ella Hermine Ella Katinka Ella Charlotte
huldra87 Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Jeg vet ikke om noen småjenter med navnet Ella, så jeg for meg er Ella et gammelt og koselig navn, tenker ikke på det som et poppisnavn i det hele tatt. Min stebestemor heter Ella Marie, og det synes jeg er kjempefint.. ;-) Eventuelt: Ella Lovise Ella Madelen Ella Marlene Ella Othilie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå