Madam-mim Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har ikke blitt spådd av deg før, så prøver det jeg. Har endelig blitt gravid på tredje prøverørsforsøk. Er veldig glad, men også bekymret. Har termin ca 4. feb. Satt inn to befrulkta egg 14.mai. Ser du om det er en eller to spirer i magen min? Kjønn, og om svangerskapet går bra? min f.dato: 16.03.84 sambo: 14.08.73
Aventis Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hei! Så spennende da!! Er litt usikker her, om det er to nå, eller om det kommer en til raskt etter fødselen, for jeg ser en av hvert kjønn.. Og jeg klarer ikke helt å skille om dette er tvillinger, eller om du blir gravid ganske kjapt etter fødselen (Da på vanlig måte)... Svangerskapet: Får opp en del trøtthet her ja... Litt svimmelhet og hetetokter... Ellers får jeg ikke opp noe særlig..=) Masse lykke til da!
Madam-mim Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Takk for svar:) Stemmer med trøtthet, hetetokter og svimmelhet ja. Spennende om det blir tvillinger eller to tette da. Uansett så er det jo bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå