Expat Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Det er visstnok mange som har hatt bra effekt av dette! Homeopati også.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Tjohooo.. I dag skal jeg prøve akupunktur, aldri vært til noe slikt før så blir spennede å se omdet virker!
fjollefrua Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Hei. Hvor skal du til akupunktur? Noe spesielle steder som tilbyr dette eller "hvor som helst"?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bare søkte på nettet etter akupunktur i området, ringte og sa hva jeg var intr. i. Da fikk jeg et nr. til han jeg går til nå. Har vært 2 ganger og skal 3. og siste gang i dag (da reiser han til utlandet for en periode). Du kan jo ringe og høre om akupunktøren har erfaring med dette. Bor du i en større by er det nok ikke noe problem å finne en! Lykke til!
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Hei. Har du fått noen effekt av akupunkturen HI? jeg prøver også akupunktur nå, vært en gang, skal for andre gang i morgen, er så spent på om det funker
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg har nå vært 3 ganger og har en pause. Jeg har nå mer enn nok melk, hva som har virket vet jeg ikke... Ammete, akupunktur, økedøgn, blitt mer avslappet etc. Akupunktøren er manuell ter. også, og sa at jeg var veldig stiv i nakken, og dette påvirker blodsirkuluasjonen ned til brystet og igjen påvirker melkeprod. Satte noen nåler for dette også, og så prøver jeg litt utstrekkning og god holdning i tillegg.. Personlig så tror jeg iallefall at når jeg tror på det, så kan bare det være frigjørende nok til å påvirke, og da er det jo verdt et forsøk! )) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå