Gå til innhold

Melder meg inn her, jeg.

Moniken, mamma til 3

Anbefalte innlegg

På ultralyd i dag (uke 8) så vi to små bankende hjerter. Fikk litt sjokk, men ble veldig glad og, selvfølgelig. Har en liten på 1 1/2 fra før som plutselig skal bli storebror til 2. Håper denne debatten kan gi støtte og gode råd på veien. Føler meg litt overrumplet av det hele. Men selvfølgelig mest av alt bare glad, glad, glad!

Fortsetter under...

<3 -lig VELKOMMEN i klubben!! Og gratulerer!! Det er så ekstra spennende med 2 i magen. Her er mange fine jenter å søke råd hos eller bare skravle med. Og bor du i Oslo omegn: da er vi en gjeng blivende tvillingmammaer /og noen som allerede har flere mnd erfaring, som som treffes hver tirsdag formiddag. (vi er alle sykemeldte fra jobbene våre og har derfor anledning på formiddag...)

Nyt dagene!!

Så hyggelig! Jeg bor i Asker, så jeg blir gjerne med på et sånt treff en tirsdag. Hadde et litt trøblete svangerskap sist med mye kynnere og premature rier, så jeg regner med å bli sykemeldt rundt uke 20, altså i august. Men nå er det snart sommerferie for sånne som meg (lærere).

Når har du termin?

Jeg er nok den i tirsdagsklubben som er sist ut....så langt. Er 26 uker imorgen og har termin 13. sept. Men vi håper jo at det skal komme mindre mager til etterhvert, som kan føre tradisjonen videre. Enten annenhver eller hver tirsdag. Jeg hadde aldri sett en tvillingmage før jeg møtte denne gjengen - og mange av de jeg møtte første gang for et par mnd, siden har allerede født. Det er både nyttig og spennende å ha kjennskap til disse spreke jentene. Etterhvert blir det nok naturlig at de med barna i magen treffes på kafe - mens de med barna utenfor treffes for trilleturer. Og det er uansett fint å ha noen i samme situasjon - selv om man kanskje også finner mye sosial hygge i en tradisjonell barselgruppe i nærmiljøet vårt. Ta gjerne kontakt hvis du har lysst å treffes før august. Jeg bor på Jar.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...