monika70 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Var til uttak igår og fikk ut 6 egg. Måtte stoppe uttak da eggestokkene lå veldig høyt oppe og da kom ikke legen ordentlig til - selv med assistanse som presset på magen! Vondt var det også, men skuffelsen over at ikke alle mulige egg ble tatt ut - var verre.. Men å stikke i "hytt og pine" var uforsvarlig mente legen. Og idag fikk jeg beskjeden om at kun ett egg var befruktet.. men kanskje det ble ennå to til.. Håper inderlig det!! For tenk om ikke det ene egget utvikler seg bra heller, da blir det jo ikke noe innsett.... Uff, jeg er visst veldig pessimist og litt skuffet idag.. Dette er mitt første forsøk, da jeg måtte avbryte pga overstimulering sist. Er visst en smule overstimulert denne gang også, men ikke på langt nær som sist. Må derfor regne med noe ubehag framover..
Sarah70-har 2 gull Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde også bare ett befruktet egg (+ ett til, men det var sent befruktet og av dårlig kvalitet) - men ett egg var nok! Vi fikk en gutt ifjor, og skal snart igang med søskenforsøk. Er veldig spent, vi fikk det til på første ivf sist gang, men det er jo ingen garanti for at vi får det til overhode denne gang. Lykke til med innsetting!
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Heisann:) håper jeg kan oppmuntre deg litt! For eksakt 1 år siden, juni i fjor, fikk jeg hentet ut ni egg, ett var bare en eggpose, så ut av 8 egg ble bare 1 egg befruktet. Men det var selve gullegget, og i mars i år kom Helle til verden Det var også vårt første forsøk (icsi) :) Du skal bare se at dette er gullegget ditt vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå