Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Anyone??? Trenger såååårt en ny drikkelek.. "jeg har aldri" begynner å bli litt oppbrukt i min drikkegjeng hehe=P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 http://www.drikkeleker.no/lekekategorier.aspx Der har du mange:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Ohhh.. takk takk =) skal sjekke ut linken med engang!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Holder voksne folk på med drikkeleker? Er visst litt gammel jeg, tror jeg.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Uhm.. jeg er "bare" 19 jeg da..... =P tihi.. og det er morsomt iblant å ta en liten drikkelek! sambo fyller 25 år snart.. og mesteparten av gjestene er mellom 18-25.... =)
SuperJessie <3 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg....men jeg er 18 da ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 1 Kjøp inn div. frukt, bær, jucie, blandevann og sprit. Sett det opp ved siden av en blender og konkurer om å lage den beste drinken. 2. Del ut 4 kort til hver av deltagerene. De skal legges forann hver enkelt med siden opp slik at alle kan se hva du har fått. De resterende kortene legges oppned i en pyramide med 7 kort nederst. Raden med 7 kort er rad 1, den med 6 er rad 2 osv. Begynner å snu et kort i rad 1. Er det noen som har kort av samme verdi, må de drikke en slurk. F.eks. snus hjerte4 og du har spar4 drikker du. Gjør det ut rad 1. Fortsett til rad 2. Har du samme verdi her skal du peke på en som skal ta 2 slurker. Osv. Rad nr = antall slurker. Dersom rad nr er odde drikker du, og er det par velger du hvem som skal drikke, dersom du har kort med samme verdi som det som snus.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2008 Takk for leker:) Må nok lese bedre igjennom den siste.. ble litt forvirra når jeg skumleste igjennom! hihi! men den med å lage drinker hørtes iallefall kjempe kul ut=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå