Gå til innhold

ul i uke 14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg forvente å se? Jeg skal i morra, da er jeg 14+ et eller annet. Jeg var i uke 9, og så da en liten bønne med hjerte.. hehe.. Kan jeg se litt mer antydning til et foster nå?

Skrevet

så du ikke armer å slikt i uke 9?

Gjest yrild
Skrevet

Hei Nuppelura, ikke gjør henne urolig nå :-)

Jeg var pa UL i 8+3 og barnet lå med ryggen til, så da ser man ikke "armer" etc. De er jo veldig rolige da!

I uke 14 ser du armer, ben, sprelling og muligens...hvis barnet vil vise seg frem kjønn :-) Lykke til :-)

Jeg skal på UL på mandag, er da 12uker akkurat og gledruer meg :-)

klem

Skrevet

Heiasann :-)

Gled deg sier bare jeg!! Jeg var selv på ul i midten av min 13uke, det var helt fantastisk!!:-)

Kunne telle fingre, se hjerte slå osv.. ;-) Og en den sprellet rundt i tull!! Ser jo ut som en bitte bitte liten baby da.. :-) Og han trodde han kunne se kjønnet også, men ville ikke si 100% sikkert da, men.. Men det er utrolig at de er så godt utviklet så tidlig..!! :-)

Tok en innvendig ul jeg da, for da var det lettere å se osv, vet ikke hva du skal?! Men jeg tror bare du skal glede deg masse... :-)

Skrevet

yrild.

Nei det jeg mente var at om hun ikke så armer å slikt, men bare en bønne, at hun kanskje ikke var så langt på vei som hun tror..

ikke alt er farlig :P

Gjest yrild
Skrevet

Til Nuppelura

å ja :-)

Men det er så mange med harehjerte her inne og spørsmålet ditt kunne ha skremt en av dem.

Klem

Skrevet

yrild

Harehjerte? aldri hørt om engang haha..

Skrevet

Jeg har sett ul fra ei venninne i uke 11, da så jeg tydelig en baby.. så uke 14 må jo virkelig synes:)

Jeg var på UL i uke 5, innvendig, da så jeg bare puls.. hehe.

Men nå er jeg i uke 15, og venter 3 uker til på ny ul, gleder meg VELDIG!!

Skrevet

Jeg var i uke 8+ et eller annet sist og så da bare posen med hjerte. Jordmora så vistnok mer med sitt trente øye.

Men i dag så jeg hele kroppen. Så til og med nesa. Etter målingene var jeg 14+4. Utrolig deilig å se han så godt. Ti fingre og tær, og meget aktiv, ifølge jordmor. hehe.

Skrevet

bare av ren nysgjerrighet, så lurer jeg på hvorfor dere får lov å på ultralyd så tidlig?

Jeg har så lyst selv. Men jeg har bare fått time til å høre hjertelyden når jeg er 14 uker neste uke..

Skrevet

Hei.

Jeg har mistet 2 ganger, og fikk derfor en på sykehuset. Den jeg tok nå var privat, og den betalte jeg for.

Skrevet

Ok.. Så man får ikke UL når man selv vil, sånn egentlig?

Kan så lite om dette jeg ;)

Skrevet

Jeg vil også på UL...... men men.... har verken sett baby eller hørt noe hjertelyd og måtte visst pent belage meg på å vente til uke 19...!! Og nå er jeg 11+3... Venting altså, its killing me ;)

Skrevet

venting er det aller verste!! ;)

Men hjertelyden får du høre før uke 19 vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...