Gå til innhold

Flere enn meg med termin i Juli som har født alt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går veldig bra, Det ble en liten gutt som ble født i uke 28. Veide 1400gram og var 40cm, Nå veier han 1933 og er på sykehuset for å bli vokse og lære seg å spise selv. Han har vært utrolig sterk og fin helt fra fødslen, -så vi har vært heldige:)

Gratulerer så mye :) Så godt å høre det går bra med dere ;) Må dere bli lenge på sykehuset eller ?

Kan jeg få være så frekk at jeg spørr om du vet hvorfor han ble født så mye for tidlig ?

Født med keisersnitt eller ?

Mange gratulasjoner herfra :)

Takk takk.

Vi blir nok på sykehuset til han er i termin uke 34-35. Han ble født så tidlig fordi jeg fikk en infeksjon i kroppen, -men de kan ikke gi meg svar på hvor infeksjonen satt.

Han ble født med keisersnitt fordi han lå i seteleie og han la seg ikke ned i fødselskanalen. Men jeg lå med rier til jeg hadde full åpning for at lungemodningssprøyten skulle gi best mulig virkning for nurket. Fødslen satte igang av seg selv, -og de stoppet riene mine i hensikt av at jeg skulle ligge flatt til uke 34, -men da de fant ut at jeg hadde infeksjon og at det var årsaken til at fødslen var igang var det farligere for barnet å være i magen enn å prøve seg på livet utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...