Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Er på min 3 spraydag, har ømme pupper, eggløsnings smerter. humørsvingninger og sover dårlig.. Blir dette værre?Jeg blir gal da tror jeg, rart at man vet jo hvorfor man har det sånn, enda fyker man opp i været for ingen ting...Dere andre hvilke bivirkninger hadde dere?
74skytte Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Det er veldig forskjell på folk og bivirkninger. Har lest her inne at noen har det veldig ille, og til og med blir sykemeldte i denne perioden. Jeg merker ikke noe særlig. hadde litt lett hodepine en dag, også sover jeg dårlig, men ellers går det greit. Hadde det slik sist gang også. Jeg har gått på Suprecur siden 19 mai. Får håpe det går bedre etter hvert. Ellers får du bare prøve å tenke på at det forhåpentligvis kommer noe godt ut av det. Lykke til videre! Når begynner du på sprøyter? Jeg starter neste torsdag. 12. juni.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hei jeg vet ikke når jeg starter med sprøyter, skal inn til undersøkelse 17 juni, så er det uttak i uke 27.Forrige gang hadde jeg 8 inj m sprøyter, da brukte jeg også en annen spray, jeg reagerte ikke sånn da, men det erjo 6 år siden nå..Har du hatt flere forsøk?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde kvalme og uro som bivirkninger, og litt kjeftebruk,de to første dagene.Det var skikkelig ille.Men så våknet jeg opp tredje dagen og var i knallform, og har vært det i over en uke nå! Så det er håp altså Plutselig hadde jeg neste mer energi enn før jeg begynte! Men jeg skulle ønske blødningen kom snart, begynner å haste litt..
74skytte Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde et forsøk i desember (neg), og satte inn fryseegg i feb. Det klaffet med fryseegga, men mistet desverre, så er igjen helt barnløs. Men denne gangen går det! ;-) Så du skal til undersøkelse før du starter med sprøyter! Det skal ikke jeg. Det er en del forskjellige praksiser rundt omkring. Jeg holder til på Riksen forresten. Men det er også forskjellig praksis fra person til person også. Og det er jo ikke så rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå