Gå til innhold

Er det noen andre som skal gå ned 4-5 kg bare?

Anbefalte innlegg

Jeg er vel egentlig ingen slanker, men nå skal de siste kiloene og midjecm'erne bort!

Tenkte kanskje vi kunne dele litt erfaringer i forhold til kosthold og vektreduksjon, gøy å sammenligne seg litt med andre som er i samme båt:)

Jeg har i 3 uker nå kuttet ut all sjokolade (stolt over det ja), spiser hver 3. time, masse fiber, sunt og mindre posjoner. Dvs at jeg var en del sulten helt i begynnelsen pga de små posjonene, men nå virker det som om magen har vent seg til det.

Tok fram målebåndet i stad og der var det 4 cm mindre enn for tre uker siden! Jeg er helt i hundre over det!! Hehe.

Håper det er noen andre småslankere her:)

Fortsetter under...

Jaaaa..Har magen og handtakene som plager meg.

Rimelig fornøyd med resten.

Har gått på ketolysekuren siden 2.januar.

I slutten av april "roet" jeg ned på kuren.

Gikk ned fra 70 til 64.

Nå må jeg bare bli flinkere til å trene.Målet var 60 kg 1. juli, men det går nok ikke.

Har ikke helt satt meg inn i hva ketolyse er, men det virker litt vel drastisk syns jeg.

Men du har jo gått ned en del da!

Jeg er egentlig veldig overrasket over hvor enkelt det var å legge om kostholdet bittelitt, være mer gjennomtenkt i hva og hvor mye jeg spiser. Spiser som vanlig, bare litt sunnere og mindre porsjoner. Får ikke trent noe særlig heller pga bekken og rygg, så at midjen har minket såpass er skikkelig kult:)

Det er ikke sånn at du legger på deg igjen når du roer ned kuren da?

Er ikke så drastisk.Spiser bare "fy-fy" mat,dvs fett :P

Passer meg ypperlig siden jeg elsker rømme,bacon crisp,bacon og sånne ting.

Har ikke vært så streng at jeg har tellt karbohydratene, men har sjekket jevnlig at jeg har vært i ketolyse

Håper jeg ikke legger på meg igjen.SKAL ikke legge på meg.

Har gikk bort alle klærne som er blitt for store,så må nok være litt streng med meg selv. :P

Trodde ikke jeg skulle ta av meg såpass mye som jeg gjorde siden kuren er for "overvektige",og jeg,tro det eller ei, ikke syntes jeg var det.Hehe.

Nå prøver jeg også spise fornuftig, men unner meg en soft-is eller sjokolade (sukkerfri sådan) i blant.

Holder meg fortsatt unna ris,brød og poteter.

Så får bare håpe at finværet kommer hit også, så man kommer seg ut å løpe eller sykle litt oftere :P

For meg blir det liksom helt feil å spise ekkel, feit fy-fy mat, blir faktisk litt uggen av det jeg... Hehe, jeg elsker faktisk grønnsaker og fisk, frukt, nøtter osv:)

Men har ofret et par ting som legger seg på sideflesket da, MAJONES og smør. *sukk* Men man venner seg faktisk til kesam og olivenolje og sunnere varianter.

Er du ikke redd for alt fettet du får i deg meg ketolysekuren?

Må jo legge seg i årer og diverse? Jeg er skikkelig skeptisk altså;)

Hehe,skjønner hva du mener.Syntes også det var helt merkelig å skulle spise masse fett og faktisk bli tynn av det.

Men etterhvert gikk det greit.Må jo ikke sitt å knaske på fleskebiter hele dagen :P

Spiser mye grønnsaker også.

Har egentlig ikke bekymret meg for alt fettet.Er bare glad for at mitt blir

borte

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...