Gå til innhold

Hva gjør dere med ferie i år og neste sommer?

Anbefalte innlegg

Hei jenter, hvordan gjør dere det med ferie i år og til neste sommer?

Jeg tar ikke ut somemrferie i år, utenom en uke jeg tok i Syden. Flytter over til neste år, så jeg slipper å gå ut i jobb i juli.

Har termin 11. august, og går ut i perm 21. juli..

Fortsetter under...

Annonse

jg tar ikke ferie i år siden jg har perm fra 1 august, å det er en fin mnd:)

så går jg tilbake i jobb i januar og jobber 6 uker siden da er far hjemme, så når han er ferdig skal vi begge til jobb og jobber 8 uker så kommer jg til å være hjemme fra da av, for da har jg forskyvd permen sånn at jg har perm på sommeren neste år, og går ut i jobb da når barnehagen begynner:)

Tror jeg tar en uke nå direkte før permisjon 18.juli. Tar videre fire uker i november midt i permisjon sånn at permisjonen forskyves (42 uker tilsammen på meg). Så tar pappaen 6 uker + litt ferie, så tar vi sommerferie hele juli + en uke i august neste år alle sammen sammen før han (forhåpentligvis) begynner i barnehage.

Gleder meg fryktelig!

Tips: desember har halv skatt, og vi får ikke betalt fødselspenger fra NAV under ferieavvikling. Ta derfor ferien i november i stedet, og få litt bedre lønn før jul :-)

Jeg tar min ferie når pappaen skal ta sin del av permisjon...

Jeg er sykemeldt nå å blir det til jeg går ut i permisjon(14juli), Heldigvis er vi litt økonomisk "heldig" så jeg trenger ikke å stresse med å begynne på jobb når ungen er så vidt fylt året,

Den ene jobben jeg er sykemeldt fra går ut når jeg går ut i permisjon,(jobber kun 3 mnd i slengen der 50%) mens den andre jobben er på ettermiddagen( i min manns butikk 60% .)

Jeg er sykemeldt til permisjon begynner 13 juli, så resten av årets ferie tar jeg i høst, så blir fødselsperm forskjøvet tilsvarende. Neste års ferie vet jeg ikke helt enda, kanskje jeg spør om å få ta ut enkeltdager f.eks en fridag i uken, og mest mulig fri i jula, og evt en uke til syden på høsten? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...