Mina:-D Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hei alle sammen:) har et lite problem. Jeg klarer ikke å bestemme meg om lille jenta i magen skal hete Carmen eller Isolde til fornavn. Har ei datter fra før på 5 år som heter Iselin, og da syns jeg Isolde og Iselin passer godt sammen. Men jeg liker også Carmen, Det er mulig lille jenta får mørkt krøllet hår (fra pappa) og da syns jeg Carmen vil passe så godt. Huff! så vanskelig, hva syns dere jeg bør velge? Takker for alle svar:)
AS og lillemor=) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hei=) jeg ville valgt Carmen. Flott og orginalt navn, uten at det blir sært! Det er etter min mening både søtt og feminint, men samtidig stødig=) Synes også det passer godt sammen med navnet til storesøsteren..Så, ville gått for det, jeg=)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg syns Carmen er finest og passer best sammen med Iselin. Syns faktisk ikke Isolde passer så godt med Iselin.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Definitivt Carmen, tøft navn. Isolde blir litt rart!
mamma fra sandnes Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Eg hadde gått for carmen..det va nydeligt
*Idae123 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Definitivt Carmen... det er ett morsomt navn! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå