proppeloppen Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hei Er på rugedag 6 og sitter å kjenner på at det "sitrer" i puppene. Har kjent det et par dager nå......hmmm..tenke-tenke....kan det være???? Nei da, sikkert ikke men man analyserer ting i kroppen slik som en aldri har gjort før......og det er jo ikke rart (må jo le litt....). Hva med dere andre rugere? Noe å kjenne på?? ha en fin dag
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg kjenner egentlig veldig lite! Er på rugedag 7, og svidde av en test som selvfølgelig ble negativ. At jeg aldri lærer:-) Vet jo at det fremdeles er håp, men skal innrømme at jeg tolker forsøket for mislykket, selv om det er ALt for tidlig å teste. TYPISK meg:-)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Ingen symptomer what so ever! Altfor travelt til å kjenne etter også. Føler bare det vanlige PMS-problemet, bortsett fra at denne gangen har jeg ikke gått opp de sedvanlige 1-2 kg før mensen skal komme (smile;)
AniBer Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Tja.. Både i går og litt i dag har jeg kjent at det har jobbet litt der nede.. La også merke til at de Crinone-restene som kom etter morgendosen i dag var svakt rosa... Bortsett fra det, ingenting.. Nå er det ei uke til jeg skal teste og har nok ikke de høyeste forhåpningene... Vi har ikke akkurat hatt hellet med oss de siste årene på det meste, nå har vi oppdaget en vannlekkasje ute i gården hos naboen i midten. Vi er 3 rekkehusleiligheter som har felles vannledning.... Åhhhhh!!!! Jeg som trodde vi skulle få en sommer uten store prosjekter!! Nå må vi kanskje grave opp i gården vår som vi la nytt for 2 år siden... Dette går antakeligvis ikke på forsikring i.o.m at det er aldersslitasje..... Er det mulig at vi skal oppleve så mye motgang på så kort tid!! *Puhh, en liten utblåsning...*
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hvis puppen fortsetter å være "rare" en uke etter innsetting så er det et godt tegn. :-)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Så glad for å høre det jeg da! Jeg satte inn for ei uke sia.. Puppene er rare, mage er rar (sorry) og sippetøtta er verre enn noensinne.. sipper jo omtrent av alt om dagen..
proppeloppen Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Takk til alle for at dere deler litt av dere selv til meg og andre som leser innleggene. Det er alltid greit å få litt respons på det en har på hjertet. Fisefjert`n: Jeg er også litt følsom....men legger ikke så mye i det. Vi har jo fortsatt en del hormoner i kroppen som danser tango der inne, så vi får se hva resultatet blir. Jeg er jo så heldig og har vært gravid en gang før (IVF-jente som er 4,5 år), men da kjente jeg INGENTING...så her er det ingen fasit......det er jo det som gjør det så spennende. Lykke til i alle fall.
Nøtt Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Rugedag 6 her, og ingen særlige symptomer som skiller seg ut.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Hei, prøver å ikke legge så mye i det jeg heller, men merker at det går ut over jobben (og det føles ikke no godt!) men har lav terskel for å holde meg hjemme når jeg merker "presset" Vi har og ei jente på 2 1/2, som kom på første fryseforsøk under ivf, og hadde nesten ikke noe ubehag den gangen. Tre år senere, samme medisiner og doser, og jeg sitter på en følelsesmessig berg og dalbane...merkelig at det skal være så forskjellig! Det er uansett verdt det, når belønningen kan bli så uendelig større enn innsatsen (tross alt) Lykke til tilbake =)
Søskenhåp adopterer Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Satte inn på tirsdag - altså i dag på rugedag 3 men allerede nå er jeg pessimistisk og har ikke store trua... Vært gravid 3 ganger før og da kjente jeg det nesten allerede dagen etterpå alle gangene - kvalmen kom ganske kontant, nå er kroppen helt som vanlig og tar det ikke som noe godt tegn. De andre gangene har jeg vært så sikker på å være gravid at jeg omtrent ikke har trengt å ta den blodprøva. Men vi får se, dette er jo frys og litt andre medisiner så kanskje....
micro Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 rugedag 8 her. ingen spesielle symptomer - bare mensen murring og noe stikkinger. men etter alt kroppen min har gått igjennom så er det ikke så rart. eggstokkene normalierer seg. men regner med at mye er pga medisiner. puppa var skikkelig såre(vorten) i noen dager, men smørte de inn litt og da gikk det over. skal uansett ta blodprøve på mandag så det er ikke lenge til jeg får svar. tipper jeg tar en test på søndag eller mandag
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Jeg er på rd 6 i dag, og puppene mine blir bare mer og mer oppblåst. Føler egentlig bh'ene mine er hakket for små, men jeg kjøper søren ikke nye før jeg vet om det er verdt det, haha. Utenom det er det bare småstikk i magen innimellom, noe som er helt normalt for meg mellom el og mens. Regner med Progestan kan ha noe med puppene å gjøre, så jeg har egentlig ikke altfor store forhåpninger. Mista veldig troen i går egentlig... Selv om den kommentaren til snøfilla over her hjalp litt, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå