Gå til innhold

synes det er helt forferdlig at en brudebukett koster rundt 2000 kr....Finnes det ikke noe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei da min søster giftet seg 15 desember 07 gikk jeg inn på mester grønn å fikk de til å lage en liten blomsterbukett, den kom på 180 kr å var kjempe fin.Min søster var strålende fornøyd. så det er mulig å få noe billig viss du ikke vil at de skal binde den opp for deg.

På www.gamman.se står det noen tips om å binde selv. Kjenner du noen blomsterkyndige så få de til å hjelpe deg. Det er f.eks. veldig enkelt å sette sammen en rundbukett med Peoner for de er så runde og fyldige i seg selv og gjør seg så fint bare alene. Start med èn i midten og og kryss stilken til de neste rundt den første og gjør dette rundt senterblomsten helt til den ser rund ut.

Annonse

Da min søster giftet seg hadde hun en enkel bukett av hvite kalaer med silkeband med noen perler på rundt buketten. ..stilig og billig. Det er også nydelig med liljekonvall - hvis du kan få tak i det. Selv hadde jeg en liten rund bukett da jeg giftet meg- betalte 850 for den tror jeg- inkludert pynt til brudgom og forlover.

Min kusine er blomsterdekoratør og laget brudebuketten min. Hun skulle bare ha betalt for materialene, men likevel ble det 800 kroner. Fine blomster er dyrt.

Men man må jo ikke ha brudebukett, en vanlig bukett gjør samme nytta. Varer kanskje ikke like lenge, men pytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...