Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nede i danmark for 8 dager siden og ble inseminert og idag har jeg begynt å blø. Hva er det som skjer med meg?? Har aldri opplevd noe lignende. Det tidligste jeg har fått mensen er etter 14 dager etter danmarkstur. Hadde fine folikler sa Svend på Nordica, på 25 og 21 mm. Men det hjelper jo ikke. Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidspunktet passer jo med at det er festeblødning.

Skrevet

Jepp, kjenner meg igjen..TR kom på dag 9....dette var etter 6 eller 7 inseminasjon, og jeg har vært regelmessig de siste 20 årene....så akkurat hvorfor det skjedde vet jeg ikke. (inbiller meg en veeeeeldig tidlig abort).

Skrevet

Takk for svar begge to. Jeg stoppet og blø med det samme for så å få litt rosa utflod neste dag. Men nå når jeg har vært på do igjen er det mere rosa utflod, så jeg vet ikke om den store syndefloden kommer eller hva som skjer. Har skikkelig mensverk men har hatt det siden tirsdag. Skjønner ingenting. Men jeg har veldig mye utflod. Spent på hva som skjer videre, men jeg er overbevist om at mensen kommer.

Skrevet

Dette hørtes jo nesten *litt* for spennende ut :o|

Skrevet

helt enig :) :) kjempespennende. si fra med en gang du vet da... håpe håpe håpe!! lykke til iallefall!!

Skrevet

hei du.

er ny her inne, men har opplevd akkurat det samme som deg. hadde aldri blødd/hadd misfarget utflod før, men hos meg resulterte dette i en liten storkefrøken:)

hadde disse blødningene en 5-6 dager tror jeg hvis jeg ikke husker feil.

får håpe at det betyr akkurat det samme hos deg:) krysser fingrene for positivt resultat...

mvh

Skrevet

Jeg blødde fra rugedag ti til fjorten....noen ganger brunt og noen ganger ferskt, og har ikke blødd siden, 8+1 i dag, lykke til:-)

Skrevet

Testet veldig positivt idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...