reseret Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jammen mye som skal være på plass før småen kommer. tenkte å kjøpe inn litt bleier, Hvilke bleier er best i starten (engangsbleier)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 brukte libero sine vi, men mest fordi det var de de hadde på barsel på sykehuset, fornøyde med de så bruker de ennå
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Her er det kun Pampers eller lidl sine bleier som funker. Libero ga utslett. Coop sine tisset/bæsjet han gjennom om natten + utslett. Så vi brukte Libero først,men sluttet etter en uke pga utslett,så gikk vi over til pampers. Deretter prøvde vi Coop,men det funket ikke. Så prøvde vi Lidl og de bruker han enda( 22 mnd).(Bruker pampers hvis vi ikke får stikket inn til byen å kjøpt Lidl sine bleier da) . Man må enkelt og greit bare prøve seg frem. Alle barn er forskjellige.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg likte libro best i begynnelsen, men nå liker jeg best pampers (2 mnd)..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Min lille sønn liker ikke libero sine pga de er en god del tykkere enn pampers bleiene. Han har større bevegelses frihet i de tynne bleiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå