Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har så lyst på det hvis vi får jente.. Har en gutt som heter Sander, passer det sammen syns dere? Evt andre forslag?
alvilde Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 syns andrea er et kjempefint navn:) passer veldig fint med sander
Molla-67 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Nyyyyyyyyydelig navn. En av mine favoritter og overraskende sjeldent nevnt her inne.... alle skal visst hete Mathea eller Mathilde.... :-))) Kjempefint sammen med Sander!!!!
prebs Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Andrea er et pent navn - og passer bra til Sander: )
Gulp Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Kjempefint navn:) Ville brukt det selv hvis det passet bedre med etternavnet...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Andrea er veldig fint. Syns det passer godt sammen med Sander.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Det liker jeg kjempe godt, veldig fint navn! Passer fint til Sander.
huldra87 Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Andrea passer fint til Sander. Personlig er jeg ikke så glad i navnet Andrea, av to grunner. Den ene er min dårlige erfaring med folk som heter Andrea! Den andre er at jeg synes det er litt maskulint faktisk. Liker navnet bedre på gutt, da som Andreas, selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå