Gå til innhold

Moden mamma har født 3. juni ;-)

trine ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjengir melding fra Åse :

Kl 18.58 kom to nydelige jenter til verden. Ks gikk fantastisk greit, ingen kompl. Veide 2,4 og 2,8 - fin str! Tv2 ligger på prematur pga fostervann i lungene, ukompl. Får nå endelig kose med tv1 etter mange lange timer på overv. Klem fra overlykkelig mamma

- GRATULERER!! Gleder meg til å se dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye åse! tenk nå har du to skjønne gutter og jenter!! bra å høre at keisersnitt gikk bra og at jentene ble så store.. gleder meg masse til å se de... kommer nok til å legge turen innom veien din etterhvert!! mange klemmer

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse! Så deilig at du nå kan puste ut og kose deg, og så flott at ks gikk så bra! :)

Skrevet

Gratulere så masse moden mamma!!Flott at KS gikk bra og at du nå for kose deg med de utenfor magen!!

Skrevet

GRATULERER!!! Helt ærlig - dette er det første innlegget som har gitt meg tårer i øynene! Flott at de var såpass store. Kos deg masse og gleder meg til å møte damene i familien senere i sommer!!

Skrevet

Gratulerer så masse - endelig ble det din tur også!! Håper minstejenta kommer seg fort og at hele familen på seks koser dere!

Skrevet

Gratulerer med jentene dine!!

Gleder meg til treff med masse små utenfor magen!

Skrevet

Så utrolig godt å høre at alt har gått bra.

Gratuleres så masse.

Gleder meg til å se dere alle sammen. :-)

Skrevet

Grattisgrattisgrattisgrattishrattis ;o) ;o) ;o)

Skrevet

Gratulere SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ masse. Så godt at det var bra med begge to. Ble litt bekymret etter alle forskjellige meldinger på ul. Håper du snart får kose med begge! Store klemmer til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...