Gå til innhold

Hvor fort virker Phenamin (som sovemedesin)?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å gi Phenamin til jenta mi på mandag og kan ikke si at jeg har merket noe forskjell enda???

Til alle som er mot dette kan dere spare dere å kommentere innlegget mitt bare så det er sagt........

Jeg har nemlig vært gjennom et helvete de siste 8 mnd med max 1-2 timers sammenhengende søvn og trenger kun seriøse svar.!!!!

Jeg har gitt henne 1,25 mg to kvelder og synes nesten hun har blitt værre.

Noen som har erfaring med phenamin??

Skal jeg fortsette å gi henne det i et par dager til og håpe på at det blir bedre. Eller skal man merke forskjell på første dag?? Virker det som om dosen er for liten??

Noen som har måtte gått over til Vallergan for at Phenamin ikke har fungert??

Tusen takk for alle svar.......... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte phenamin til gutten, han var da rundt året.

Jeg syns det gikk litt fortere å få han til å sove, men han våkna like mye om kvelden og natta, som var mitt hovedproblem.

Jeg valgte å gi til flaska var tom, for å fullføre.

Så har egentlig ingen gode råd å gi deg, men skal ihvertfall ikke heve pekefingeren. For jeg har vært der du er nå.

Jeg valgte å ikke prøve ut vallergan, men han var nesten 2 år før han sovnet av seg selv og sov hele natta.

Men vær obs på at noen barn faktisk blir hypre av vallergan, så det er ingen vidundermedisin for alle.

Men snakk med helsesøster, min har vært en enorm støtte ihvertfall.

Lykke til!

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi gir Phenamin som allergimedisin - men har også hatt store søvnproblemer med sønnen vår (han er nå 20 mnd). Dessverre kan jeg ikke si at Phenamin har hatt god påvirkning - om noen i det hele tatt - på søvnen... :-((((( Vi har gitt 2,5 ml før legging.

Vallergan har vi ikke prøvd... ennå...

Et annet tips - som du kanskje har prøvd er Avena Sativa (Satvia?) A. Vogel fra helsekosten. Dette er et naturprodukt basert på havre som skal ha søvndyssende effekt - det funket kjempebra første kvelden vi brukte det og deretter har det hatt NULL effekt :-((((( Men bartn er forskjellige..

Ønsker dere lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...