Gå til innhold

blodprøve nr 2 og ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag skal jeg inn på riksen og ta blodprøve nr 2. og ultralyd. Skal bli deilig å snart finne ut av hvordan jeg ligger ann i løypa... har vært åpen om hva vi holder på med, noe som var bra den første tiden,.... men nå opplever jeg mye mas fra arbeidsgiver om veien videre.. det kjedelige har vært at hun ikke godtar at jeg ikke vet når egg uttak og innsetting er bortsett fra at det er i uke 24.....skjønner ikke at hun ikke kan gi seg snart. har fått streng beskjed om å ringe og informere henne i løpet av dagen uansett....noen flere som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke hatt det sånn-

men har heller ikke vært åpen om årsaken...

Men uansett-du kan jo faktisk ikke gi andre svar

enn de du får på klinikken-og det må jo den dama skjønne...

Eller...?Er jo på en måte viktig for deg å unngå stress også,jeg innrømmer at slikt mas i fra sjefen ville stressa meg....

Men nå håper jeg at du får klare svar du kan bringe videre,slik at du slipper mere mas i alle fall.Lykke til videre med forsøk-jeg skal også ha uttak og innsetting i neste uke :o)

Skrevet

Da var jeg tilbake fra Riksen. Fikk beskjed om å fortsette med nesespray og sprøyter fram til mandag. Så er det tilbake til Riksen for ny blodprøve og ul. Gleder meg ikke akkurat til å fortelle dette til sjefen...Vurderer faktisk å spørre fastlegen om sykemelding denne dagen...da kan i alle fall ikke sjefen si noe om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...