huldra87 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Som vanlig funderer jeg over navn, og nå lurer jeg på hva dere her inne synes om kombinasjonen: Bjørn Magnus! Og hvilke assosiasjoner får dere, og hvordan ser dere for dere at en Bjørn Magnus er? Takker for svar! :-)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Er ikkje fan av dobbeltnavn men Bjørn Magnus var fint. Ser for meg en koselig og sympatisk gut/mann:)
prebs Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Veldig koselig navn - og herlig upretensiøst! Ser for meg en staut og hyggelig gutt.
Molla-67 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Er ikke helt overbevist om navnekombinasjonen... men herlig å se gode gamle navn som Bjørn her inne. Bjørn var jo kjempevanlig før men har gått litt av moten nå som Sander, Nataniel, Lukas osv. har overtatt. Sier som en annen over her.... herlig upretensiøst !!!!!!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Magnus er fint, jeg liker ikke Bjørn. Når det er sagt syns jeg kombinasjonen Bjørn Magnus fungerer bra.
huldra87 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 Takk for deres svar så langt! Jeg må kansje få med her at både Bjørn og Magnus er navn fra min og "gubbens" familier, altså oppkalling. Jeg liker navnet Bjørn veldig godt, men er litt usikker om jeg virkelig liker navnet Magnus. Jeg driver og tygger på det for tiden, så derfor håper jeg på mange svar her inne! :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Kjenner en nydelig liten gutt som heter Bjørn, synes det er flott, stødig og vakkert :-) Sjarmerende navn! Bjørn Magnus var helt utrolig flott :-) Fikk nesten lyst til å bruke det selv, men får jente .. :-)
Vicky 83 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Bjørn Magnus var veldig fint:-) Hvis du er usikker, vil jeg foreslå Bjørn Fabian.
Cornelianelia Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Er selv ikke så glad i dobbeltnavn. Blir ofte så langt og kronglete - særlig hvis barnet skal ha to etternavn. Men når det er sagt så er dette et dobbeltnavn som fungerer fint i daglig bruk. Det går fint an å rope på Bjørn Magnus uten at tunga slår krøll. Oppkalling er kjempekoselig og det er fint å ta vare på norske navn som Bjørn. Så hvis det er det navnet der e vil ha, er det bare å gå for det. Ingenting galt med Bjørn Magnus.
vesle linselus Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 jeg syns Bjørn Magnus var fint navn. En koslig gutt med glimt i øyet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå