Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hva syns dere?? Vi har kokt ned alle våre forslag til disse. Håper noen vil hjelpe oss med synspunkter =)
(Oktober) Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 hmmm.. Emma Isabel..? Tror det var best... Isabella ble ganske langt.. Jeg synes at Isabelle skrevet slik er fint også (med stum e).
Gulp Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Emma Isabel var finest:) Syns Isabella er veldig fint også, men kanskje litt for langt som mellomnavn.
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for svar. Flere som har synspunkter??
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg eeelsker Emma, så jeg vil også gå for Emma Isabel.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Emma Isabel er finest, eventuelt Emma Isabella. Liker også Julie veldig godt, men syns det ble litt tungt foran både Isabel og Isabella. Jeg er ikke fan av dobbeltnavn og syns derfor Emma, Julie, Isabel og Isabella står best alene, 4 flotte og nydelige navn.
Molla-67 Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Julie og Emma er nyyyyyydelige navn som er finest alene. Isabel og Isabella er i utgangspunktet nydelige navn som også er finest alene. Uansett hvilken navnekombinasjon så synes jeg det blir "too much" og alt for sukkersøtt og jålete. Men Julie / Emma / Isabel / Isabella er nydelige navn alene.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Emma isabell.. Eller bare emma, Isabell/isabella og Julie. Julie isabell går og, men julie isabella ble litt for tungt..
StorkeMammaen Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 Hvis jeg fikk velge: 1 Julia Isabelle 2 Julia Isabel 3 Emma Isabelle 4 Emma Isabel - er vel det eneste navnet som var av alternativene deres. En vri kan jo være Isobel, det er et vakkert navn. Lykke til..
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2008 Takk skal dere ha, ser ut som de fleste ville gått for Emma Isabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå