*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 (hadde "mensen" fra fredag kveld til søndag kveld) kan jeg være gravid? det stikker å murrer nedi i eggstokken/livmora. Har alltid mensen i 5/6 dager hver syklus. noen andre som har opplevd dette? er takknemlig for alle svar. )
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 nja.. en kan også bare ha mens i en dag.. har jeg opplevd. går litt ann på åssen blødninga ser ut også.. at det murrer er jo bare menskramper som en somregel alltid får under mens
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde en liten blødning den dagen jeg ventet mensen. Hadde skikkelige menssmerter men blødningen var bare helt lysrosa og kun på papiret ved toalettbesøk. Jeg hadde en såkalt festeblødning, den kommer når egget graver seg ordentlig ned på plassen sin i livmoren. Jeg vil tro at gravitest er positiv nå, ihvertfall CB. Min gravitest var knallpositiv den dagen jeg hadde denne blødningen. Er nå snart 15 uker på vei og har ikke blødd en dråpe siden da, har vært på ul og sjekket at alt står bra til også:-)
Skatt i magen :) Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde au en slik blødning som du har hatt Jeg tenkte det var mensen å puttet inn en tampong, stakkars lille gullet, hehe Jeg tok ingen test da, for tenkte ikke mere på det, men noen dager senere så tok jeg en test siden det hadde vært en så rar mens, å da lyste den positiv mot meg :) Tror du er gravid jeg
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 takk for svar :-) skal kjøpe meg en test å teste meg. er veldig spent )
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 hei. eg fikk mensen i går tidli. va sure då kan du sei=) hadde så vondt i magen i går av og til at eg viste ikke kor eg sko gjør av meg. men i dag har de vert brunligt lite me (beklager) blod klumper i så eg like å kalle di for eg kalle de ikke renende blod akuratt. har alltid TR på dag 33/34 men noen så har opplevd de når di samtidi har funne ut di er gravide?
Madam-mim Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Man kan ha en hormonell blødning den dagen du skal ha mensen når man er gravid. Hvor mye og hvor lenge det varer varierer. En festeblødning har ingenting med en slik eventuell hormonell blødning. Når egget fester seg (ca 7 dager etter EL) kan noen blø litt, og fra det øyeblikket egget fester seg begynner kroppen å skille ut hcg, og man får ikke positiv test før nærmere en uke etter festing. Men det kan også være at mensen din bare er kostere enn vanlig, hender det også. Eneste måte å finne det ut på er å ta en gravi-test. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå