Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe-lei meg nå, for jeg tror jeg har gått glipp av EL..! :( Er litt overrasket over følelsene mine, da. Jeg har nemlig hatt et ganske avslappet forhold til prøving og uteblitt graviditet de siste to-tre månedene. Har liksom hatt så mange planer og så mye annet hyggelig å fylle dagene med. Og så har jeg i min lille naive, romantiske verden trodd at jeg faktisk skulle bli gravid denne måneden, vi reiser nemlig til syden om noen dager og da trodde jeg faktisk at det skulle klaffe! (Selv om vi har prøvd i over et år nå....). Trodde ikke jeg skulle få el før om noen dager og det var jo så perfekt! Jeg har aldri egentlig visst når jeg har eggløsning, men har merket meg høyere temp og mer slim på et tidspunkt... Og i dag følte jeg virkelig at jeg hadde litt feber(føler det når tempen stiger med ca 1 grad, og det gjør den alltid midt i syklusen en gang), og når jeg målte var den det.... Har ikke målt noe temp på flere måneder... Og så begynte jeg å få litt slim også i dag... :( Hadde sex på fredag, altså alt for tidlig, og i kveld er det vel for sent!? Buhuuu! Mitt eneste lille, lille håp er at jeg kanskje rett og slett har litt feber... Sønnen min spydde og hadde feber i går. Har vært litt uvel i magen jeg også... Noen som vet når EL kommer i forhold til slim?

Dette ble en lang og frustrert melding, men måtte bare få det ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...