Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor skuffelse i dag når våre to embro ikke overlevde opptining.. Da er det å vente til august. adde vært supert å sluppet spray og sprøyter men det er ingen vei utenom...

Men: det er sol og sommer og jeg kan ta både en og to utepils. Det kunne vært så mye værre...Det er tross alt vårt første ordinære forsøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist... Håper du får en fin sommer og klarer å lade batteriene for nytt forsøk:-)

Skrevet

Ja, vi gjør nok det. Vi har egentlig ingenting å klage over siden det er så tidlig i prosessen men hadde så veldig troen på at dette skulle gå.. Hadde sa tidligere og da heter det seg at kroppen er veldig mottakelig men sånn skulle det ikke gå.

Var det ikke sånn at du er ruger igjen?Jeg synes jeg leste det et sted?! Håper det står bra til med deg :-)

Skrevet

Nei, jeg ruger ikke... Mistet 5+5 i mars etter 5. forsøk (alle onde ting er 5?) - så nå har vi bestemt oss for å adoptere :-)

Skrevet

Arh. Sånn var det,ja... Nå demrer det for meg. Det må være godt å ha bestemt seg for adopsjon!! Er dere godt i gang med prosessen? Håper dere ikke trenger vente så alt for lenge på deres etterlengtede barn :-)

Skrevet

Så leit ikø29.

Har opplevd det selv-

og synes faktisk det var en skikkelig nedtur...

Håper sommeren gir god oppladding til nytt forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...