Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Del Skrevet 3. juni 2008 Har sendt mail med linker om upassende innlegg, men ingen respons. Andre som har fått svar fra dem, evt at innleggene har blitt slettet. Har de tatt helt ferie eller? Kan selfølgelig være jeg som vurderer helt anderledes, men det var snakk om innlegg med person/nick-hets. Og de blir jo som regle reagert på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Del Skrevet 3. juni 2008 Hun ringte meg å fortalte at hun var på en 10 dager fjelltur, så jeg har lovt å passe dib i mellomtiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Del Skrevet 3. juni 2008 Da vet vi at vi er i trygge hender. Hilsen ei med strekkmerkemage:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Del Skrevet 3. juni 2008 Bare hyggelig!! angående strekkmerkene, så kan vi ta den diskusjonen når modde er tilbake på plass igjen:-) Det er notert og du står på overvåkningslista mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #5 Del Skrevet 4. juni 2008 har sendt mail flere ganger jeg, ang feil på min side o.l... alltid fått svar samme dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå