Gå til innhold

hjelpebryst, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring med bruk av hjelpebryst. Hvilke tanker og og opplevelser har dere i forhold til dette? har dere noen råd eller erfaringer å dele angående dette? hva som helst. Vi driver å prøver dette ut litt, jeg og mineipå 5 uker, pga lite melk og det at han er begynt å miste interessen litt pga lite melk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte det i starten! jeg hadde ikke melk når jeg kom hjem fra sykehuset( dvs pumpet ca 5 ml etter 20 min), og gutten var illsint og utålmodig når det ikke kom noe fra puppen. brukte hjelpebryst med sprøyte, dvs at vi i starten pumpet litt melk inn i munnen samtidig som han startet med sugingen slik han ikke mistet interessen, og deretter måtte han suge inn stempelet på sprøyten selv. dette hjalp meg iallefall igang med melken, men har ikke fått overproduksjon akkurat i ettertid. jeg ammer nå annerhver time, og gir tillegg på kvelden slik han sover. og prøver å pumpe på natten istedenfor slik jeg holder oppe produksjonen. har ikke sett effekten helt ennå, men krysser fingrene for at det fungerer:-) MEN hjelpebryst var iallefall til god hjelp i starten, uten det hadde jeg gitt kun flaske nå¨:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...