Gå til innhold

Ble litt redd nå...

Anbefalte innlegg

Så nå på telefonen at det var et tapt anrop, sjekka nr, og det viser seg at det er fra legekontoret.

Nå var jeg til legen forrige onsdag, og det ble tatt blodprøver. Sykepleieren sa at dersom noe var galt ville de ringe meg. Hjeeelp!! Nå har de altså ringt, og jeg får ikke vite mer før i morgen når jeg ringer dem eller de ringer meg igjen..

Hva kan være galt?? Kan man påvise svangerskapsdiabetes ved slike blodprøver?? Noensom vet symptomer på det? Frykter jeg har det nå da..

Blir gal av all tenkingen nå....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137912700-ble-litt-redd-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det er nok ikke noe farlig. Legen min ringte for å fortelle meg at jeg hadde lite jern og div vitamin mangler... Han skulle da si ifra at jeg måtte begynne med jern og multivitaminer...

Så ikke engst deg :) Men skjønner om du gjør det. Man blir jo så nervøs for den minste ting...

lykke til.. klem klem

Hvis du hadde hatt svangerskaps diabetes ville de ha sett det på urinprøven din med en gang. Det viser på at du skiller ut mye sukker i urinen. Symptomer er at man blir veldig tørst og drikker hele tiden. Tisser mye. Men det gjør man jo uansett i svangerskapet. Hvis du hadde med deg en urintest, ville de ha sett det med en gang.

Annonse

fikk ringt legen nå i dag, å det viste seg at det bare var lavt folinsyrenivå. Så må fortsette med folintabletter i noen mnd til.

Glad det ikke var verre enn det. men noen som vet hvilke konsekvenser det kan få av at jeg ikke har nok folinsyre? Vet dette med ryggmargsbrokk, men er det noe annet?

Jeg begynte med folsyretabletter da jeg oppdaga jeg var gravid, men pga kvalmen har jeg ikke greid å ta de i de siste 1,5 mnd. er 3 mnd på vei nå.

Starter opp nå i dag igjen.

Ved tidligere svangerskap har jeg ikke tatt folsyretabletter de første 3 mnd pga kvalme, men aldri før opplevd å ha for lavt nivå.

jaja, nå tar jeg tablettene og er glad det ikke var noe mye verre. Frykta jo det aller verste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...