Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Selve klumpen altså, ikke røyken. Vet den ser diarebrun ut og er ganske hard og tørr, men hva slags lukt er det på det? om noen kan forklare det..?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Selve klumpen lukter ganske søtlig... litt som granbar, om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hmmm.. Litt brent og eller? Brent, søt granbar? HI
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Nei, det tviler jeg på cat. Men du har svart meg på spm. om hasj før. Da var jeg anonym på kranglesiden, men det er en god stund siden. HI
Cat.68 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Ok, vel. til det du spurte om. En slik klump trenger faktisk ikke å lukte så spesielt mye i hele tatt. men den er litt mørkebrun og ganske hard. Hvis du fyrr på den md en lightr kjenner du fort denne søtaktige litt oregano el krydderaktige lukten.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Takk! Da skal jeg være på utkikk etter en større klump, for de små smulene jeg fant nå går ikke det med. Da får tvilen komme tiltalte til gode denne gangen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå