Gå til innhold

Bør jeg være bekymret?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en fyr siste gang 20 januar. Ble så sammen med kjæresten min i februar. Oppdaget i begynnelsen av mai at jeg var gravid. Siste mens 2 mars. Ifølge ordinær ultralyd har jeg termin 16 desember, og jeg mener selv jeg ble gravid i slutten av mars. Dette er i samsvar med tidlig ultralyd hos legen min. Nå kommer han jeg hadde sex med i januar og lurer på om han kan være faren. Det kan han vel ikke?? Ifølge kalenderen min har jeg hatt mens to ganger etter at jeg hadde sex med ham, men det hører med at jeg har veldig uregelmessig syklus med både mye/lite blødning. Dessuten har jeg hørt om folk som kan ha mensen mens de er gravide, og jeg husker ikke om mensen var langvarig eller ikke. Ultralyden kan vel ikke vise SÅ feil, vi snakker jo om 2 måneder her?

Noen som kan berolige meg?

Fortsetter under...

Det måtte vel være første gang i historien at ultralyden viste så feil, jeg har i alle fall ikke hørt om at det går an. Ultralyden kan ha et avvik på + - 14 dager etter det jeg har hørt og lest. Jeg er ingen ekspert, men tror nok trygt du kan slutte å bekymre deg :o) Lykke til videre i svangerskapet! Nyt det sammen med kjæresten din og gled dere til nurket kommer :o)

I verste fall om ikke han andre gir seg så la han ta en dna test når barnet er født så får han se at han ikke er faren til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...