siri88 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er gravid i uke 17 men ser jo nesten ingen tegn på at magen vokser.. prøvte også en gammel bukse som alltid har vært trang i dag å den passer jo helt fint nå også... magen er hard men ser på bilder av andre som er i uke 16 og 17 så har de jo vertfall litt stor mage... hm.. lurer bare på om noen andre også har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg er 21 uker på vei, og det er ikke før nå magen begynner å vises. jeg får også på meg buksene mine, men føles ikke bra lenger å ha igjen knappen. dette med magen har mye med din fasong fra før å gjøre. er du f.eks. lang og slank kan barnet ligge "langs" ryggen din, og det vises ikke før litt lengre ut i svangerskapet.ta det med ro, magen kommer! :)
Elinski Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hei! Jeg er i uke 16, men ingen mange enda.. venter og venter.. Siden du nå er kommet lenger i svangerskape, lurer jeg på når du fikk magen din? Har vel kommet nå? Blir glad hvis du svarer meg
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 hei..Jeg er også i uke 16 nå, liten/ingen mage her heller,nå skal det sies at jeg la på meg ca 8kilo fra uke 0-8,fant ut at jeg var gravid i uke 8. Følte da at jeg hadde litt mage, nå er den nesten borte syns jeg. har gått ned 10 kilo p.g.av mye kvalme.. Håper derfor at magen snart skal komme igjen.
Nurkfrid Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Er selv bare 8 uker på vei, så ingenting synes ennå. Men håper på å ha arvet noen av mammas gener. I begge hennes svangerskap, ble ikke magen synlig før den 7. måneden, og hun slapp å legge på seg veldig mye. Og for ordens skyld: mamma er ikke høy, bare 160 cm.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg er gravid i uke 17 med tredjemann. Det vises ikke på meg at jeg er gravid for jeg har bakoverbøyd livmor. I mine forrige svangerskap vistes det ikke før jeg var ca 5-6 måneder på vei. Jeg synes det er litt ok at jeg ikke har mage enda jeg for da kan jeg holde på hemmeligheten litt lenger og klærne passer ei god stund til
Liten gutt i mars ! Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg er gravid i uke 17 nå , og har fått litt mage. God følelse at det endelig syns.
senorita78 Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Er selv gravid i uke 17...med tvillinger, og har ikke fått noe særlig mage enda. Da jeg var på UL i uke 12 var fostrene i normal størrelse, så er bare glad jeg ikke har større mage enda, så lenge alt er bra med bebisene:-) Magen kommer nok tidsnok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå