Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Lurer på en ting ang LadyComp.Den 30 Mai "blinket" den rødt, noe som betyr eggløsning, den 31 Mai er det vanleg rødt på maskinen + eg fikk masse slim (blankt og hvit). 2 Juni fikk eg endel smerter nederst i magen, ligner menssmerte er det ett tegn på at det var da eg hadde el? tiltross for at maskina sa eg hadde el den 30?den lyser fortsatt rødt den 2 og 3 Juni. I dag 3 Juni er smertene borte. Er det noen som kan litt om dette?
lykkeligmamman Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja har sjøl lc, og det du sier er helt vanlig, på den måten skal det være. at du kjente smerter kan godt være eggløsningen din. jeg har også etter 7 års bruk blitt kjent med meg sjøl pga lc,og vil si den er det beste grunnlaget for nettopp dette. Du blir nok trygg skla du se, ellers er de kjempeflinke til å svare på BuenaVentura, forhandleren i Sandnes. Lykke til! .....jeg har nå fire barn!tre etter lc-innkjøp, vel vitende om når de er podusert!hihi
så rart Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 At det lyser rödt betyr "fare for å bli gravid". Dvs at egglösningen er när. Husk at sädcellene kan leve 5 dager i kvinnekroppen, dvs at lc gir beskjed 5 dager för antatt egglösning og et par dager ekstra (ettersom egget fortsatt kan bli befruktet å feste seg 2 dager etter egglösningen.) Håper du ble noe klokere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå